Често задавани въпроси

Доставка

Каква е цената на доставката?

Цената за доставка варира спрямо теглото на онлайн поръчката, разстоянието/населеното място и куриера, с когото изпращаме поръчката, но не надвишава 139 лв. Доставката се осъществява от mömax или от нашите партньори – куриерска фирма Еконт.

Кога ще получа поръчката си?

Моля, проверете потвърждението на Вашата поръчка. Тук ще намерите приблизителното време за доставка. Ако не сте получили потвърждение на поръчката, моля, проверете вашия e-mail (включително папката за спам) или се свържете с нас на [email protected]

Еконт:
Срок за доставка: 2-7 дни

mömax доставка:
Веднага след като вашите стоки са готови за доставка, наш служител/диспечер ще се свърже лично с Вас, за да предложи ден и час за доставка.

Мога ли да посоча предпочитана дата за доставка?

Възможно е да посочите желана дата за поръчки, изпратени с Еконт, като срещу допълнително заплащане от 2,45лв, можете да фиксирате и точен час или доставка в събота.

При доставка с транспорт на mömax, наш служител/диспечер ще се свърже с Вас, за да предложи ден и час за доставка съобразно графика за транспортни услуги.

Кой куриер ще достави поръчката ми?

В зависимост от размера и вида на поръчаните артикули, доставката може да се осъществи с Еконт или с транспорт на mömax

Мога ли да съчетая две доставки в едно, ако в поръчката си имам продукти с по-дълъг срок на доставка?

Да, могат да се съчетаят, но ако артикулите в поръчката са само мебели.

Защо доставката отнема толкова много време?

По-голямата част от нашия асортимент е наличен и максималният срок за доставка е 7 работни дни. Има и голям брой артикули, които се доставят само от производителя по поръчка на клиента. Доставянето им може да отнеме няколко седмици.

Поръчки и плащане

Какви са вариантите за плащане при онлайн поръчка?

Предлагаме няколко гъвкави варианта за плащане на Вашата онлайн поръчка.

  • По банков път с проформа фактура, изпратена на имейл
  • С наложен платеж
  • С изпратен линк към Easy Pay / Epay
  • В брой на каса само в магазин Мьомакс София бул. Европа 441

Кога ще получа потвърждение на поръчката си?

Ще получите потвърждение на поръчката си веднага след като я завършите успешно в нашия онлайн магазин. Ако по някакви причини не е възможно изпълнението на поръчката, ще получите потвърждение за сторно на поръчката.

Мога ли да направя поръчка на едро?

Можете да направите поръчка на едро. Просто изберете желаното количетво и ако то е налично, завършете поръчката.

Мога ли сам да взема поръчката си от някой магазин mömax?

Към момента не предлагаме възможността за взимане на онлайн поръчки от наш магазин.

Рекламации и оплаквания

Как мога да върна закупени продукти от онлайн магазин mömax и в какъв срок?

Ако сте направили поръчка в нашия онлайн магазин, имате право да върнете закупената стока в 14-дневен срок от датата на доставката без да посочвате причина за връщане. В случай, че искате да върнете артикули, поръчани онлайн, е нужно да спазите следните условия.

  1. Попълнете формуляра за отказ от онлайн поръчка тук. Важно е да попълните всички данни. Ако не знаете номера на поръчката си, ще я проследим по името Ви. Затова е важно името във формуляра да съвпада с името, което присъства в поръчката.
  2. Върнете стоката по куриер или лично във физически магазин на mömax.
  3. Всички разходи по връщането на стоката са изцяло за Ваша сметка. До момента на обратното предаване на стоката от Вас на mömax, рискът от случайното ѝ погиване или повреждане се носи изцяло от Вас.
  4. Опаковката, в която е пристигнал продуктът, не трябва да бъде с нарушена цялост. Стоката трябва да бъде в добър търговски вид и да няма следи от употреба, наранявания и петна.
  5. Сумата ще бъде възстановена по банков път (на посочената от Вас сметка) в рамките на пет работни дни от връщането на стоката.

Как мога да върна закупени продукти от физически магазин mömax и в какъв срок?

Ако сте размислили или не сте съвсем сигурни в покупката си, направена в наш физически магазин, в рамките на 14 дни от датата на покупката можете да замените неизползваната немебелна стока с касовата бележка. Всички стоки, които желаете да бъдат заменени, трябва да бъдат в оригинална опаковка с ненарушена цялост, да имат добър търговски вид и да нямат следи от употреба, петна и наранявания. Замяна на артикули е възможна по следните начини:

  • Замяна с друга стока, която е на стойност не по-малка от сумата на върнатата стока;
  • Замяна с ваучер за пазаруване, който е на стойност не по-малка от сумата на върнатата стока.

Не се позволява замяна на следнате стоки:

  • Мебели и електроуреди;
  • Спално бельо, възглавници за сън и хавлиени изделия;
  • Матраци;
  • Ваучери за подарък и напитки.

Сумата за закупените стоки не се възстановява, без значение от датата на покупката.

Какво да направя, ако поръчката ми пристигне непълна или повредена?

Ако нещо с поръчката Ви не е наред, ще направим всичко възможно да решим проблема бързо. Можете да ни пишете на [email protected]. За да не Ви задаваме излишни въпроси, моля вземете предвид следните точки:

  • Задължително трябва да прегледате стоката, целостта и броя на кашоните/пакетите преди да я приемете;
  • Опишете точно и ясно проблема или щетата;
  • Прикачете снимки, на които ясно се вижда какъв е проблемът;
  • Ако липсват части, нужни за сглобяването, посочете номера на липсващата част от инструкцията за сглобяване.

Какво да направя, ако съм получил/а грешен продукт в поръчката си?

Ако мислите, че сте получили грешен продукт или несъответстващ модел на продукт, който сте поръчали, първо проверете потвърждението на поръчката си, както и продуктовите снимки в онлайн магазина. Ако изпитвате затруднения, с удоволствие ще Ви помогнем. Пишете ни на [email protected] и ще проверим случая.

С кого да се свържа в случай на рекламация?

В случай на рекламация, моля попълнете нашия формуляр за рекламации тук или се обадете на нашия национален телефон 0700 196 99. Ще разгледаме случая и ще се свържем с Вас.

Колко време отнема връщането на поръчка?

Когато получим върнатите продукти, ще се свържем с Вас за потвърждение. Върнати поръчки се обработват в срок от 14 дни. След завършване на процеса, ще получите парите си обратно.

Колко време отнема обработката на рекламации?

Всяка рекламация се обработва до 24 часа. При одобрение на рекламацията законовият срок за отстраняването ѝ е до 30 календарни дни.

Услуги

Искам да запазя час за проектиране на кухня.

В mömax проектантите ни ще Ви консултират и ще проектират Вашата кухня с точност до милиметър. Това ще им отнеме малко време. За да може нашият проектант да планира времето си и да Ви обърне достатъчно внимание, можете да резервирате индивидуален час за консултация и проектиране тук.

Не разполагам с голямо превозно средство. Мога ли да се възползвам от mömax транспорт?

Можете да разчитате на нашите професионалисти, които ще се погрижат да транспортират новите мебели и до дома Ви.
Проверете цените за транспорт на място в магазините на mömax или на тел. 0700 196 99.

Как мога да заявя монтаж на новите ми мебели от mömax?

Всички мебели от нашия асортимент са предназначени за самостоятелен монтаж, но винаги можете да разчитате на нашите професионалисти да монтират компетентно и отговорно Вашата нова кухня, спалня или дневна. Можете да заявите монтаж на новите си мебели още преди да завършите Вашата поръчка.

Цените на услугата "Монтаж на корпусна мебел и кухненско обзавеждане" тук

Транспортът на мебели включва ли качване на мебелите до дома ми?

Транспортът се извършва до посочения от клиента адрес, като получаването на стока се случва пред отворените врати на превозното средство. Тъй като голяма част от мебелите, които предлагаме, са с големи тежест и габарити, качването им по стълби до високи етажи е много трудоемко и времеемко начинание. За тази цел имаме отделна услуга „Разнасяне“, която се заявява и заплаща отделно.

Цени за разнасяне тук

Продукти

Колко дълга е гаранцията на продуктите?

Гаранцията ни е 2 години за физическо лице и 1 година за юридическо лице.

Наличен ли е продуктът, който искам да поръчам?

В страницата на желания от Вас продукт имате възможност да проверите наличността му във всички наши магазини, както и времето за изпълнение на поръчка при изчерпана наличност. Можете да проверите и къде има налична мостра, която можете да видите на живо. Моля имайте предвид, че наличността може да се промени бързо и това, че днес има наличност в определен магазин, не значи, че утре наличността ще бъде същата.

Къде мога да намеря инструкции за сглобяване и монтаж на закупения от мен продукт?

Всеки наш продукт пристига при Вас с инструкция за сглобяване и монтаж, която можете да откриете в опаковката на продукта. Ако не откривате инструкцията в опаковката, моля погледнете внимателно, дали не е изпаднала някъде, или се обадете на тел. 0700 196 99.

Други

 

Свържете се с нас

Ако имате нужда от помощ, не се колебайте да се свържете с нас , като
използвате нашата форма за контакт.

Към форма за контакт

© 2024 mömax Онлайн магазин от Stenik